Inici » Noticias » La piscina municipal llista per a la seua obertura
Actualidad

La piscina municipal llista per a la seua obertura

38 seg

IMG_8199 IMG_8201

Els operaris de la Brigada Municipal de l’Ajuntament de Sta. Magdalena han estat treballant durant aquesta setmana en el condicionament, neteja i posada a punt de la piscina municipal, que obrirà les seues portes dimecres que ve, 22 de juny, una vegada finalitzat el curs escolar,  tal com és habitual.

La temporada s’inaugurarà el dimecres a les 10 hores  i la instal·lació romandrà oberta  durant tots els mesos de juny, juliol i agost, de dilluns a diumenge i de 10  a 14 hores i de 16.30 a 20.30 hores.

Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena, ha explicat que “com tots els anys, els nostres operaris s’han encarregat de netejar la piscina i de realitzar tasques de reposició de rajoles, perquè a partir del dimecres, els nostres banyistes puguen gaudir d’aquestes magnífiques instal·lacions”.

També el mateix dia de la seua obertura es donarà començament a les classes d’iniciació i perfeccionament de natació, impartides pel professor, Javi Mateu, amb les quals col·labora el consistori magdalenero.

Noticias relacionadas

Noticias

El alcalde de Santa Magdalena asiste a la Cremà de la Falla del IVASS Centro Ocupacional El Maestrat

29 seg
Noticies

Santa Magdalena commemora el Dia de la Dona amb la lectura d’un manifest

44 seg
Noticias

Santa Magdalena conmemora el Día de la Mujer con la lectura de un manifiesto

48 seg
Noticias

La Mancomunitat Castelló-Nord implanta el programa de Itinerarios sociolaborales financiado por el Programa Fondo Social Europeo Plus (FSE+) Comunitat Valenciana 2021-2027

1 min, 7 seg
Noticies

La Mancomunitat Castelló-Nord implanta el programa d’Itineraris sociolaborals finançat pel Programa Fons Social Europeu Plus (FSE+) Comunitat Valenciana 2021-2027

1 min
Noticies

La magdalenera, Eloísa Torres, presenta ‘Geometries de l’Alhambra’

53 seg
Ver más noticias →