Inici » Notícies » Oberta l’exposició commemorativa dels 40 anys de l’Agrupació Musical Santa Magdalena
Actualitat

Oberta l’exposició commemorativa dels 40 anys de l’Agrupació Musical Santa Magdalena

48 seg

Santa Magdalena ja ha inaugurat l’exposició dels 40 anys de l’Agrupació Musical Santa Magdalena, que pot visitar-se en la planta baixa de l’Edifici Social i que dona inici a la programació festiva de Santa Cecília 2022.

En la mostra, a través de diferents fotografies es recorren els 40 anys de la formació musical actual, ja que va ser en 1982, quan la banda es va refundar amb el nom d’Agrupació Musical Santa Magdalena. En aquesta etapa han sigut diversos els seus directors: Luis Cervera, Vicente Sospedra, Juanjosé Villarroya, passant per Jorge Marín, Pablo Anglés, Vicente Zandalinas i Juan José Bas, fins a arribar a Sergio Tortajada, que és el director actual. Mentre que, els presidents han sigut Vicente Sospedra, Bautista Cheto, Jose Antonio Bou, José Agustín Sospedra, Jordi Puig i l’actual, Vicent Pegueroles.

Aquesta exposició podrà ser visitada fins al divendres, dia 18, en horari de 9 a 13h i de 15 a 19h, mentre que el dissabte 19 de novembre, es podrà visitar a partir de les 19h i fins que acabe el concert extraordinari de Santa Cecília. A més de fotografies, es poden veure alguns instruments, partitures, uniformes, així com tot tipus d’objectes relacionats amb els 40 anys de la formació musical.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena programa l’actuació de Jazz Hunters per a Setmana Santa

23 seg
Noticies

Arranquen les obres d’ampliació de la depuradora de Santa Magdalena

53 seg
Noticies

Santa Magdalena obri el termini d’inscripció per a l’Escola de Pasqua

33 seg
Sin categoría

Santa Magdalena acull l’exposició fotogràfica, Bolívia: les dones sàvies

50 seg
Noticies

Es torna a posar en marxa el Servei d’Educació Ambiental

51 seg
Noticies

Santa Magdalena i Alcalà mostren els encants dels seus castells per a celebrar el Dia de la Dona

25 seg
Veure més notícies →