Inici » Notícies » Santa Magdalena realitza aquest dissabte la tradicional entrada del pi dels Quintos i Quintes
Actualitat

Santa Magdalena realitza aquest dissabte la tradicional entrada del pi dels Quintos i Quintes

41 seg

Santa Magdalena, celebrarà la tradicional entrada del pi per les Quintes i els Quintos aquest dissabte, 7 de gener. La iniciativa, que va partir fa ja uns anys d’un grup d’amics, ha aconseguit el suport d’un bon nombre d’aficionats al cavall, que s’han sumat a aquest projecte de recuperació d’una tradició, la de l’entrada del pi, que és el cos central de la foguera de Sant Antoni, que cada any planten els Quintos i Quintes.

D’aquesta manera, a les 9h i en l’antic ‘Hostal’ tindrà lloc la concentració de cavalls per a anar a buscar el pi, no sense abans, celebrar un esmorzar de pa i porta en l’ermita de Sant Vicent.

L’entrada del pi, tirada per cavalls, tindrà lloc a les 12 del migdia i discorrerà pels carrers Estació, Basses, Les Parres, Molí, Ermita, Pedrera, Alcalá i finalment faran entrada els cavalls a la plaça Espanya, lloc en el qual es planta la foguera de Sant Antoni. Des de l´Ajuntament es demana que per favor no aparquen vehicles en aquests carrers.

Notícies relacionades

Noticies

Prop de 100 músics participen en el II Festival de Tubes i Bombardins, ‘A un Tono’

36 seg
Noticies

160 promeses del ciclisme provincial es donen cita a la XVIII Reunió Provincial de Santa Magdalena

48 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg
Noticies

Santa Magdalena dona a conéixer la programació de Sant Vicent

41 seg
Noticies

Prop de 40 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola de Pasqua en Santa Magdalena

32 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg
Veure més notícies →