Inici » Notícies » Santa Magdalena posa en marxa nombroses activitats esportives per a tardor
Actualitat

Santa Magdalena posa en marxa nombroses activitats esportives per a tardor

31 seg

L’Ajuntament de Santa Magdalena informa que, a través de l’empresa Dreamracket, es posaran en marxa en el municipi una sèrie d’activitats esportives dirigides tant a públic adult com infantil.

En este sentit s’ofereixen classes de pàdel de 60 minuts, dirigides a alumnat de 3 a 16 anys. D’igual manera, per a alumnat de més de 16 anys. D’altra banda, s’ofereix la possibilitat de realitzar activitats dirigides per a adults en les següents modalitats: crosstraining, full body, pilates, ioga, GAP, manteniment i tonificació per a la tercera edat, així com entrenaments personals.

Així, el dia 17 d’octubre, s’ha programat una reunió informativa en el Saló de Plens de l’Ajuntament de Santa Magdalena a les 19.30h, on s’explicarà el funcionament de totes i cadascuna de les activitats, així com els horaris i preus d’estes.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena programa l’actuació de Jazz Hunters per a Setmana Santa

23 seg
Noticies

Arranquen les obres d’ampliació de la depuradora de Santa Magdalena

53 seg
Noticies

Santa Magdalena obri el termini d’inscripció per a l’Escola de Pasqua

33 seg
Sin categoría

Santa Magdalena acull l’exposició fotogràfica, Bolívia: les dones sàvies

50 seg
Noticies

Es torna a posar en marxa el Servei d’Educació Ambiental

51 seg
Noticies

Santa Magdalena i Alcalà mostren els encants dels seus castells per a celebrar el Dia de la Dona

25 seg
Veure més notícies →