Inici » Notícies » L’alcalde de Sta. Magdalena participa en la Cremà de les Falles de l´IVASS i Collet
Actualitat

L’alcalde de Sta. Magdalena participa en la Cremà de les Falles de l´IVASS i Collet

33 seg

falla3

L’alcalde de Sta. Magdalena, Sergio Bou, ha visitat avui la residència del Collet i el Centre IVASS, el Maestrat, a Benicarló, on ha pogut gaudir al costat de l’alcaldessa de Benicarló, Xaro Miralles i altres alcaldes i alcaldesses de la comarca, de la Cremà de les falles de tots dos centres.

falla2  falla4 falla5 falla6 falla7

Els actes han estat presidits per les Falleres Majors de Benicarló, que han sigut les encarregades d’encendre la metxa de tots dos monuments, fets pels usuaris de tots dos centres.

falla1

L’alcalde de Sta. Magdalena ha volgut felicitar el treball de tots els usuaris, del Collet i molt especialment de l´IVASS, centre aquest últim en el qual assisteixen com  alumnes Ximo Sospedra i Belina Sospedra, que han volgut compartir al costat de Sergio Bou, el treball que han realitzat en el procés de construcció de la seua falla.

falla8

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena programa l’actuació de Jazz Hunters per a Setmana Santa

23 seg
Noticies

Arranquen les obres d’ampliació de la depuradora de Santa Magdalena

53 seg
Noticies

Santa Magdalena obri el termini d’inscripció per a l’Escola de Pasqua

33 seg
Sin categoría

Santa Magdalena acull l’exposició fotogràfica, Bolívia: les dones sàvies

50 seg
Noticies

Es torna a posar en marxa el Servei d’Educació Ambiental

51 seg
Noticies

Santa Magdalena i Alcalà mostren els encants dels seus castells per a celebrar el Dia de la Dona

25 seg
Veure més notícies →