Inici » Notícies » Sta. Magdalena finalitzarà la primera planta i les zones comunes de l’Edifici Social a través del Pla Castelló 135
Actualitat

Sta. Magdalena finalitzarà la primera planta i les zones comunes de l’Edifici Social a través del Pla Castelló 135

34 seg

El ple de l’Ajuntament de Sta. Magdalena ha aprovat, per unanimitat, la sol·licitud a la Diputació de Castelló de la inclusió de les obres de finalització de la primera planta i les zones comunes amb la planta baixa de l’Edifici Social, dins del Pla Castelló 135.

edificisocial1

El consistori magdalenero li corresponen 90.900 euros del citat pla provincial.

Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena, ha explicat que: “hem decidit incloure aquestes obres dins del Pla Castelló 135, perquè d’aquesta manera, una vegada finalitzada tant la primera planta com les zones comunes entre la primera i la part baixa de l’Edifici Social, aquestes ja es puguen utilitzar”.

Així, Bou ha detallat que “després d’uns anys sense rebre cap tipus de subvenció per fi ara anem a poder fer ús de l’auditori, la zona d’exposicions, l’arxiu municipal, sala de reunions per a les associacions i la biblioteca”.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena programa l’actuació de Jazz Hunters per a Setmana Santa

23 seg
Noticies

Arranquen les obres d’ampliació de la depuradora de Santa Magdalena

53 seg
Noticies

Santa Magdalena obri el termini d’inscripció per a l’Escola de Pasqua

33 seg
Sin categoría

Santa Magdalena acull l’exposició fotogràfica, Bolívia: les dones sàvies

50 seg
Noticies

Es torna a posar en marxa el Servei d’Educació Ambiental

51 seg
Noticies

Santa Magdalena i Alcalà mostren els encants dels seus castells per a celebrar el Dia de la Dona

25 seg
Veure més notícies →