Inici » Notícies » Les Danses i música tradicionals protagonitzen el Dia de la Patrona en Sta. Magdalena
Actualitat

Les Danses i música tradicionals protagonitzen el Dia de la Patrona en Sta. Magdalena

35 seg

Sta. Magdalena vivia ahir amb gran devoció el Dia de la seva Patrona, María Magdalena. Després de la processó pels carrers de costum amb la imatge de la santa, centenars de persones es van congregar, en el pavelló poliesportiu, per gaudir d’una espectacular mostra de folklore tradicional.

danses2 danses3 danses4 danses5

El ‘Grup de Danses, El Cirilo’, d’Alcalà de Xivert, va participar juntament amb el ‘Grup de DansesMagdaleneres’ i la ‘Colla de Dolçainers i Tabaleters, Polpís’, d’una tarda d’espectacle en la qual al ritme de la música de la dolçaina i el tabal, els danzantes van oferir un recorregut per tota la geografia valenciana, al ritme de les seves jotes, fandangos i boleros.
Avui dilluns, 23 de juliol, ha tingut lloc aquest migdia, la missa i posterior recepció a totes les associacions locals, que han estat acompanyades per la ‘Colla de Dolçainers i Tabalaters, Polpís’.

Notícies relacionades

Noticies

La brigada EMERGE i la conselleria d’Emergències esbrossen la interfaz urbana

33 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la representació teatral “Les aparences enganyen”

19 seg
Noticies

La Generalitat destaca el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena com a Centre Educatiu Promotor d’Activitats Físiques i Esport

39 seg
Noticies

La subdelegada del govern a Castelló visita Santa Magdalena

54 seg
Noticies

Santa Magdalena presenta la programació de Nadal

2 min, 9 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena recapta 556’13 € i una trompeta per a les Societats Musicals afectades per la DANA

26 seg
Veure més notícies →