Inici » Notícies » I sortida Infantil de Fanalets de Meló d´Alger a Sta. Magdalena
Actualitat

I sortida Infantil de Fanalets de Meló d´Alger a Sta. Magdalena

33 seg

La delegació local de Sta. Magdalena de l’Associació de Lluita contra el Càncer organitza per a divendres que ve, 10 d’agost, la I sortida infantil de Fanalets de Meló d´Alger.

fanaletsmeloalger

L’acte s’iniciarà a les 21.30 hores en la plaça Espanya i els participants recorreran els carrers Alcalá, Ermita, Molí, Sant Bernat, Sant Vicent, Sta. Bàrbara, Molí i Pont, finalitzant la desfilada a la plaça Espanya, lloc en el qual la delegació local de l’Associació Espanyola de Lluita contra el Càncer obsequiarà a tots els xiquets i xiquetes participants amb un xicotet detall.

Ana Baldrich, presidenta de la delegació local, explica que: “hem posat molta il·lusió en aquest xicotet acte, amb el qual tractem de recuperar una de les tradicions dels nostres avantpassats”. Els participants hauran de portar el seu Fanalet  prèviament decorat.

Notícies relacionades

Noticies

La brigada EMERGE i la conselleria d’Emergències esbrossen la interfaz urbana

33 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la representació teatral “Les aparences enganyen”

19 seg
Noticies

La Generalitat destaca el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena com a Centre Educatiu Promotor d’Activitats Físiques i Esport

39 seg
Noticies

La subdelegada del govern a Castelló visita Santa Magdalena

54 seg
Noticies

Santa Magdalena presenta la programació de Nadal

2 min, 9 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena recapta 556’13 € i una trompeta per a les Societats Musicals afectades per la DANA

26 seg
Veure més notícies →