Inici » Notícies » Gran participació en les Jornades Culturals del CEIP Albert Selma de Santa Magdalena
Actualitat

Gran participació en les Jornades Culturals del CEIP Albert Selma de Santa Magdalena

47 seg

tusiquevals1

El CEIP Albert Selma de Santa Magdalena ha celebrat, un any més, les seues Jornades Culturals i ho ha fet amb una alta participació per part de tota la comunitat educativa, que s’ha implicat perquè el desenvolupament de les mateixes fora tot un èxit.

D’aquesta manera, l’alumnat va gaudir , dijous passat, 30 de maig d’una jornada intercultural. En aquesta ocasió, les famílies, de nacionalitat espanyola, van ser les encarregades de mostrar receptes típiques de la població com: ‘coca’ de tomaca, ‘pastissets’, ‘rotllets mal fets’ i ‘coca de iogurt’, receptes que posteriorment van ser degustades durant l’esmorzar al pati del centre. D’altra banda, l’Ajuntament de Santa Magdalena, va presentar a l’Auditori Municipal, el conte, ‘El tresor de Santa Magdalena’, l’autora del qual , Laura Pantaleón, va narrar les peripècies de Clemente, un xiquet que recorre, vestit de templer, els diferents punts d’interés de la població.

El divendres, 31 de maig, es van realitzar una sèrie de tallers, oberts també als familiars i al migdia, es va celebrar el festival, Tu sí que vals, en el qual els alumnes i les alumnes del centre, van mostrar al públic assistent diferents habilitats artístiques, esportives i

Notícies relacionades

Noticies

Prop de 200 persones participen en el XX Aniversari del ‘Grup de Danses Magdaleneres’

1 min, 15 seg
Sin categoría

Arranca la nova temporada del gimnàs municipal de Santa Magdalena

15 seg
Noticies

Oberta la inscripció al curs de pintura de Santa Magdalena

17 seg
Noticies

Silvia Elena Sánchez Quijano presenta en Santa Magdalena el llibre, ‘L’Art Que És Viure: Perquè viure és un art’

1 min
Noticies

El Grup de Danses Magdaleneres celebra el seu XX Aniversari

1 min, 9 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acollirà l’espectacle teatral, Espill

49 seg
Veure més notícies →