Inici » Notícies » Arranquen les obres de millora de l’eficiència energètica del depòsit de ‘Les Pedreres’ a Santa Magdalena
Actualitat

Arranquen les obres de millora de l’eficiència energètica del depòsit de ‘Les Pedreres’ a Santa Magdalena

43 seg

El Director general de l’Aigua de la Conselleria d’Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica, Manuel Aldeguer, acompanyat de l’alcalde de Santa Magdalena, Sergio Bou, ha signat, juntament amb els responsable tècnics de l’empresa responsable de les obres de millora de la connexió energètica del depòsit de ‘Les Pedreres’, l’acta de replanteig previ a l’inici de les obres.

La Generalitat Valenciana finançarà al 100% la millora de l’eficiència energètica del depòsit d’aigua potable amb una inversió de 179.871,90€. En aquest sentit, l’alcalde de Santa Magdalena, Sergio Bou, ha explicat que s’ha instal·lat un “generador fotovoltaic de 78,40 kWp associat a l’ús del bombament del pou de les pedreres. S’han col·locat 224 plaques solars per a l’extracció de l’aigua del pou de les pedreres fins al depòsit d’aigua del municipi per al subministrament en la població, garantint el subministrament, reduint les emissions de CO₂ amb un menor cost energètic i podent reduir el cost de subministrament d’aigua en un moment de dificultat sobrevinguda per la guerra a Ucraïna”.

Notícies relacionades

Noticies

La Generalitat destaca el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena com a Centre Educatiu Promotor d’Activitats Físiques i Esport

39 seg
Noticies

La subdelegada del govern a Castelló visita Santa Magdalena

54 seg
Noticies

Santa Magdalena presenta la programació de Nadal

2 min, 9 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena recapta 556’13 € i una trompeta per a les Societats Musicals afectades per la DANA

26 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena celebra Santa Cecília amb un concert benèfic

37 seg
Noticies

L’Ajuntament de Santa Magdalena seguix avant amb la millora dels camins rurals destrossats per la DANA

20 seg
Veure més notícies →