Inici » Notícies » Arranquen les classes de gimnàstica de manteniment a Santa Magdalena
Actualitat

Arranquen les classes de gimnàstica de manteniment a Santa Magdalena

26 seg

Santa Magdalena té previst iniciar la setmana vinent les classes de gimnàstica de manteniment, impartides per la fisioterapeuta, Yolanda Pérez.

Aquestes classes es realitzaran els dilluns i dimecres de 15.30 a 16.30 i els dimarts i dijous de 10 a 11h en les instal·lacions del gimnàs municipal.

La gimnàstica de manteniment va dirigida a totes les edats i serveix per a treballar totes les articulacions i músculs de l’organisme, amb l’objectiu d’enfortir la musculatura i/o previndre lesions musculars i/o articulars.

El preu és de 20 €/mes i les inscripcions i reunió informativa tindran lloc divendres que ve, 1 d’octubre a les 20h, en l’Edifici Social de Santa Magdalena.

Notícies relacionades

Sin categoría

Santa Magdalena dedica la programació del mes de març a la dona

1 min, 3 seg
Noticies

Jornada de treball de la Guàrdia Civil de Castelló a Santa Magdalena

23 seg
Sin categoría

La magdalenera, Eloísa Torres, presenta ‘Geometrias de l’Alhambra’ a l’Auditori Municipal

54 seg
Noticies

Santa Magdalena sectoritza la xarxa d’aigua potable per a previndre i donar solució a les avaries del servei

53 seg
Noticies

L’associació ‘Famílies pel valencià’ organitza una xarrada informativa en Santa Magdalena

26 seg
Noticies

La brigada EMERGE i la conselleria d’Emergències esbrossen la interfaz urbana

33 seg
Veure més notícies →