Inici » Notícies » El conseller d´Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball visita Sta. Magdalena
Actualitat

El conseller d´Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball visita Sta. Magdalena

1 min

La conselleria de Treball ha invertit més de 191.838 € a través de diferents programes d’Ocupació

 

visita4   visita6

 

L’alcalde de Sta. Magdalena, Sergio Bou i la corporació municipal han rebut avui al Conseller d´Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, Rafael Climent González, que ha realitzat una visita institucional a la població.

visita11

Bou ha agraït al conseller l’engegada, per part de la Generalitat, de polítiques de creació d’ocupació que han permès, en el 2017, l’ocupació de 18 persones, amb una inversió  que sobrepassa els 191.838 €.

visita3 visita2

“Concretament la Generalitat a través de programes de foment de l’ocupació per a joves qualificats i no qualificats, com els Avalem i Avalem Joves +, l ´EMCORP, EMCORD o el EPAMER han permés la contractació de 18 persones, que amb el seu treball ens permeten millorar la qualitat de vida dels nostres veïns” , ha explicat Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena.

 

El conseller, per la seua banda, ha assegurat que “ens comprometem a col·laborar al màxim perquè les persones es puguen formar, els nostres joves agafen experiència i aquells que tenen experiència se senten protagonistes de la nostra societat”.

visita1

En aquest sentit, Climent ha explicat que “seguirem treballant perquè els nostres pobles siguen protagonistes en la reconstrucció de la vida de les persones, que vivim en aquest meravellós tros de món”.

visita7

Climent ha pogut conèixer tot el treball, que les persones que estan ocupades a través dels diferents programes d’ocupació estan realitzant en Sta. Magdalena.

visita5

 

 

 

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena programa l’actuació de Jazz Hunters per a Setmana Santa

23 seg
Noticies

Arranquen les obres d’ampliació de la depuradora de Santa Magdalena

53 seg
Noticies

Santa Magdalena obri el termini d’inscripció per a l’Escola de Pasqua

33 seg
Sin categoría

Santa Magdalena acull l’exposició fotogràfica, Bolívia: les dones sàvies

50 seg
Noticies

Es torna a posar en marxa el Servei d’Educació Ambiental

51 seg
Noticies

Santa Magdalena i Alcalà mostren els encants dels seus castells per a celebrar el Dia de la Dona

25 seg
Veure més notícies →