Inici » Noticias » Domingo Sorlí guanya el IV Campionat provincial de caça de perdiu amb reclam de Santa Magdalena
Actualidad

Domingo Sorlí guanya el IV Campionat provincial de caça de perdiu amb reclam de Santa Magdalena

30 seg

Santa Magdalena de Polpis acollia dissabte passat, el IV Campionat provincial de caça de perdiu amb reclam, organitzat pel Club de Caçadors Sant Lázaro de la localitat, amb la col·laboració de la delegació provincial de la Federació de Caça i l’Ajuntament de Santa Magdalena.

Nou participants han gaudit de l’edició d’aquest any del campionat, en el qual Domingo Sorlí, s’ha alçat amb el primer premi. Manuel Osuna quedava classificat en segona posició i Amadeo Sorlí aconseguia el tercer lloc. Els magdaleners, Víctor Cervera i Esteban Moya s’adjudicaven el cinqué i vuité lloc, respectivament.

Finalitzada la competició i després del lliurament de premis els participants i membres de l’organització van celebrar un dinar de germanor en el pavelló poliesportiu de Santa Magdalena.

Noticias relacionadas

Noticias

La asociación ‘Famílies pel valencià’ organiza una charla informativa en Santa Magdalena

29 seg
Noticies

La brigada EMERGE i la conselleria d’Emergències esbrossen la interfaz urbana

33 seg
Noticias

La brigada EMERGE y la conselleria de Emergencias desbrozan la interfaz urbana

35 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la representació teatral “Les aparences enganyen”

19 seg
Noticias

El Auditorio de Santa Magdalena acoge la representación teatral “Les aparences enganyen”

21 seg
Noticies

La Generalitat destaca el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena com a Centre Educatiu Promotor d’Activitats Físiques i Esport

39 seg
Ver más noticias →