Inici » Notícies » Educadores Ambientals de la Diputació visiten Santa Magdalena
Actualitat

Educadores Ambientals de la Diputació visiten Santa Magdalena

45 seg

Santa Magdalena rebia dilluns la visita de les Educadores Ambientals de la Diputació de Castelló, que han continuat amb les accions de carrer, iniciades recentment, per a sensibilitzar a la població sobre la importància del reciclatge i l’economia circular.

Aquestes educadores van aprofitar, que el dilluns és jornada de mercat de venda ambulant, per a situar-se als voltants de la plaça Espanya i d’aquesta manera continuar transmetent la importància del reciclatge i el consum responsable entre la ciutadania.

A més de la realització d’una enquesta entre la població, van explicar com amb xicotetes accions es pot contribuir a l’adhesió a una economia circular, que implica compartir, llogar, reutilitzar, reparar, renovar i reciclar materials i productes existents totes les vegades que siga possible per a crear un valor afegit.

D’aquesta manera, el cicle de vida dels productes s’estén.En la pràctica, implica reduir els residus al mínim. Quan un producte arriba al final de la seua vida, els seus materials es mantenen dins de l’economia sempre que siga possible. Aquests poden ser productivament utilitzats una vegada i una altra, creant així un valor addicional.

Notícies relacionades

Sin categoría

Santa Magdalena dedica la programació del mes de març a la dona

1 min, 3 seg
Noticies

Jornada de treball de la Guàrdia Civil de Castelló a Santa Magdalena

23 seg
Sin categoría

La magdalenera, Eloísa Torres, presenta ‘Geometrias de l’Alhambra’ a l’Auditori Municipal

54 seg
Noticies

Santa Magdalena sectoritza la xarxa d’aigua potable per a previndre i donar solució a les avaries del servei

53 seg
Noticies

L’associació ‘Famílies pel valencià’ organitza una xarrada informativa en Santa Magdalena

26 seg
Noticies

La brigada EMERGE i la conselleria d’Emergències esbrossen la interfaz urbana

33 seg
Veure més notícies →