Inici » Notícies » Finalitzen les obres de l’última fase de l’Edifici Social de Santa Magdalena
Actualitat

Finalitzen les obres de l’última fase de l’Edifici Social de Santa Magdalena

38 seg

Santa Magdalena podrà disposar, en breu, de tot l’Edifici Social per al seu ús i gaudi ja que han finalitzat les obres de l’última fase del mateix, emmarcades dins del Pla Avança de la Diputació de Castelló, de les anualitats 2022-23, amb una inversió de 97.112€.

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, explica que: “hem finalitzat ja els tres locals més amplis de la segona planta, així com els lavabos i tota la instal·lació elèctrica i climatització. A més, ja en el cassetó s’ha conclòs la zona de tot l’arxiu històric”. En este sentit, ara comença la labor de documentació i classificació de l’arxiu, així com la de dotació de mobiliari de tots els locals, que seran destinats per a diferents associacions i col·lectius locals, de manera que, aquesta instal·lació està cridada a ser “el punt neuràlgic de les activitats de tot el teixit associatiu de Santa Magdalena”.

Notícies relacionades

Noticies

La Generalitat destaca el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena com a Centre Educatiu Promotor d’Activitats Físiques i Esport

39 seg
Noticies

La subdelegada del govern a Castelló visita Santa Magdalena

54 seg
Noticies

Santa Magdalena presenta la programació de Nadal

2 min, 9 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena recapta 556’13 € i una trompeta per a les Societats Musicals afectades per la DANA

26 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena celebra Santa Cecília amb un concert benèfic

37 seg
Noticies

L’Ajuntament de Santa Magdalena seguix avant amb la millora dels camins rurals destrossats per la DANA

20 seg
Veure més notícies →