Inici » Notícies » La magdalenera, Eloísa Torres, presenta ‘Geometrias de l’Alhambra’ a l’Auditori Municipal
Actualitat

La magdalenera, Eloísa Torres, presenta ‘Geometrias de l’Alhambra’ a l’Auditori Municipal

54 seg

Dissabte que ve, 1 de març, a les 19h i a l’Auditori de Santa Magdalena, la veïna de la localitat, Eloísa Torres, presentarà l’audiovisual ‘Geometrias de l’Alhambra’, inspirat en els mosaics del Saló del Tro del Palau de Comares a l’Alhambra de Granada, en la qual es representen com a formes en l’espai, ritmes en el temps i harmonies sonores. Esta proposta poètica i visual d´Eloísa Torres en ‘Geometries de l’Alhambra. Viatge al cor del mosaic’ arriba a Santa Magdalena després d’haver-se presentat en el *MuVIM de València.

Eloísa Torres, llicenciada en Belles Arts, va créixer a Santa Magdalena de Polpís i és, abans de res, una curiosa viatgera. Ha emprat el seu temps a estudiar tècniques creatives en els àmbits de la veu, el teatre, la fotografia, la pintura, la il·lustració, la dansa i la representació artística.

Després de diversos anys d’exploració i estudi autodidacta dels dissenys geomètrics de l’Alhambra de Granada, el seu interés per la geometria li va portar a formar-se en l’estudi de l’escultor i geòmetra Javier Carvajal. Va ser allí on va completar uns coneixements que li han permés analitzar en profunditat alguns mosaics nassarites, amb la singularitat del projecte i l’aprenentatge en l’ús de programes informàtics de creació i edició d’imatge i so.

Notícies relacionades

Sin categoría

La magdalenera, Eloísa Torres, presenta ‘Geometrias de l’Alhambra’ a l’Auditori Municipal

54 seg
Noticies

Santa Magdalena sectoritza la xarxa d’aigua potable per a previndre i donar solució a les avaries del servei

53 seg
Noticies

L’associació ‘Famílies pel valencià’ organitza una xarrada informativa en Santa Magdalena

26 seg
Noticies

La brigada EMERGE i la conselleria d’Emergències esbrossen la interfaz urbana

33 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la representació teatral “Les aparences enganyen”

19 seg
Noticies

La Generalitat destaca el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena com a Centre Educatiu Promotor d’Activitats Físiques i Esport

39 seg
Veure més notícies →