La plaça Mossén Paco de Sta. Magdalena tindrà un gronxador adaptat
L’alcalde de Sta. Magdalena, Sergio Bou, anuncia que, en breu, la Diputació de Castelló, instarà un gronxador adaptat en la localitat i ho farà, a proposta del consistori magdalener, en la plaça Mossén Paco, situada enfront de l’Edifici Social.
Bou ha comentat que: “seguim apostant en la cerca de la millora de la qualitat de vida de tots els veïns de Sta. Magdalena i al costat de la Diputació hem treballat i gestionat la instal·lació d’un gronxador, que ajudarà als xiquets i xiquetes amb problemes de mobilitat a poder gaudir d’un gronxador adaptat i pensat per a ells”.
Aquesta mateixa setmana, tal com detalla l’alcalde “condicionarem la part de la plaça en la qual s’instal·larà el gronxador, perquè una vegada finalitzats els treballs, des de la Diputació, puguen venir a col·locar-lo”.