Inici » Notícies » L’Agrupació Musical Santa Magdalena celebra Santa Cecília amb un concert benèfic
Actualitat

L’Agrupació Musical Santa Magdalena celebra Santa Cecília amb un concert benèfic

37 seg

L’Agrupació Musical Santa Magdalena ha culminat els actes de celebració de Santa Cecília amb un concert extraordinari, celebrat dissabte passat a l’Auditori Municipal. L’acte va servir també per a donar entrada de manera oficial a dos nous músics, Sara Lacruz i José Vicente Bayarri, per als quals el concert del dissabte va ser el seu debut.

El concert d’enguany va tindre dos parts, una en homenatge a totes les víctimes i persones afectades per la DANA a la província de València i una altra dedicada a la ‘Movida’. En aquest sentit, l’Agrupació Musical de Santa Magdalena s’ha sumat a la iniciativa de la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana i habilitava una fila zero perquè les persones que ho desitjaren pogueren fer el seu donatiu, ja siga en línia o de manera presencial. Tots els fons recaptats es destinaran a les formacions musicals afectades per la DANA a València.

Notícies relacionades

Noticies

La Mancomunitat Castelló-Nord implanta el programa d’Itineraris sociolaborals finançat pel Programa Fons Social Europeu Plus (FSE+) Comunitat Valenciana 2021-2027

1 min
Noticies

La magdalenera, Eloísa Torres, presenta ‘Geometries de l’Alhambra’

53 seg
Noticies

La delegada del Consell a Castelló visita Santa Magdalena

45 seg
Sin categoría

Santa Magdalena dedica la programació del mes de març a la dona

1 min, 3 seg
Noticies

Jornada de treball de la Guàrdia Civil de Castelló a Santa Magdalena

23 seg
Sin categoría

La magdalenera, Eloísa Torres, presenta ‘Geometrias de l’Alhambra’ a l’Auditori Municipal

54 seg
Veure més notícies →