L’Agrupació Musical de Sta. Magdalena participa en l’Assemblea General de la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana
Vicent Pegueroles, president de l’Agrupació Musical de Sta. Magdalena, acompanyat de Rubén Ortiz, membre de la Junta Directiva de la formació, participava dissabte passat en la 50 Assemblea General de la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana, que inaugurava, a València, el President de la Generalitat, Ximo Puig.
Els membres de la junta de l’Agrupació, al costat de la resta de formacions musicals de la comarca del Baix Maestrat, van participar en la votació de la Junta Directiva de la Federació. Les Societats Musicals van reelegir president a Pedro Rodríguez, amb el 86% dels vots emesos.
En aquesta trobada es va donar avalar l’èxit de la gestió durant els últims quatre anys de la FSMCV, que van tindre el seu colofó en les celebracions del 50é aniversari, que van mostrar internacionalment el gran treball de les Societats Musicals, i la seua declaració com Bé d’Interés Cultural.