Inici » Notícies » L’alcalde de Santa Magdalena assisteix a la inauguració del Laberint més gran d’Espanya a Peníscola
Actualitat

L’alcalde de Santa Magdalena assisteix a la inauguració del Laberint més gran d’Espanya a Peníscola

42 seg

El Laberint més gran d’Espanya ja és una realitat i es troba a Peníscola. Aquest matí l’alcalde de Santa Magdalena, Sergio Bou, ha assistit a l’acte d’inauguració d’aquest Laberint, posat en marxa per l’empresa Peñisverd.

Aquest és ja el laberint multicursal i de planta fixa més gran d’Espanya i tercer d’Europa. Amb 7000 m² i 3 km de recorregut està compost per 4000 plantes de Ligustrum Japonica i un quadrat central de Photinia Xarxa Robin, que conté una escultura de dinosaure de grans dimensions. El viver Peñisverd ha sigut l’artífex d’aquest nou projecte que ha visitat avui l’alcalde de la localitat, juntament amb l’alcalde de Peníscola, Andrés Martínez, la regidora de Turisme de Peníscola, Raquel París i el president de la patronal turística de Peníscola, Francisco Ribera.

Bou ha agraït a l’empresa promotora la posada en marxa d’aquesta iniciativa que, “sens dubte posa a l’abast de tots una nova proposta d’oci i un atractiu més per a la gent de les nostres comarques i visitants”.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena programa l’actuació de Jazz Hunters per a Setmana Santa

23 seg
Noticies

Arranquen les obres d’ampliació de la depuradora de Santa Magdalena

53 seg
Noticies

Santa Magdalena obri el termini d’inscripció per a l’Escola de Pasqua

33 seg
Sin categoría

Santa Magdalena acull l’exposició fotogràfica, Bolívia: les dones sàvies

50 seg
Noticies

Es torna a posar en marxa el Servei d’Educació Ambiental

51 seg
Noticies

Santa Magdalena i Alcalà mostren els encants dels seus castells per a celebrar el Dia de la Dona

25 seg
Veure més notícies →