Inici » Noticias » L’alcalde de Sta. Magdalena reivindica una parada de rodalies
Actualidad

L’alcalde de Sta. Magdalena reivindica una parada de rodalies

57 seg

L’alcalde de Sta. Magdalena, Sergio Bou, després de la presentació i aprovació del Pla de Rodalies 2017-25, per part del Ministeri de Foment i que inclou la creació de la línia de trens de rodalies entre Vinaròs i Castelló, ha reivindicat la posada en funcionament de l’estació de trens de Sta. Magdalena.

renfe1

Bou recorda que l’estació porta més de 20 anys tancada i  que compleix amb totes les condicions de seguretat “perquè ara que es va a engegar la línia de rodalies, s’òbriga de nou i els trens de curta distància paren en el nostre municipi”.

renfe2

El primer edil magdalener assegura que: “no podem deixar passar l’oportunitat que en tots els pobles, en els quals hi haja estació, paren els trens de rodalies, ja que suposen un pas més cap al progrés i cap al creixement, com és el cas  de Sta. Magdalena”.

Bou recorda que “molts estudiants utilitzen setmanalment el tren per als seus desplaçaments a Castelló i València i que en alguns casos si disposaren d’una parada en Sta. Magdalena s’evitarien despeses en residències o pisos, perquè podrien anar i tornar de la universitat diàriament amb els rodalies”.

En aquest sentit, l’alcalde de Sta. Magdalena té previst sol·licitar una reunió amb el subdelegat del govern a Castelló, amb l’objectiu de plantejar-li aquesta reivindicació i tornar a obrir l’estació 20 anys després del seu tancament.

renfe3

 

Noticias relacionadas

Noticias

Santa Magdalena conmemora el Día de la Mujer con la lectura de un manifiesto

48 seg
Noticias

La Mancomunitat Castelló-Nord implanta el programa de Itinerarios sociolaborales financiado por el Programa Fondo Social Europeo Plus (FSE+) Comunitat Valenciana 2021-2027

1 min, 7 seg
Noticies

La Mancomunitat Castelló-Nord implanta el programa d’Itineraris sociolaborals finançat pel Programa Fons Social Europeu Plus (FSE+) Comunitat Valenciana 2021-2027

1 min
Noticies

La magdalenera, Eloísa Torres, presenta ‘Geometries de l’Alhambra’

53 seg
Noticias

La magdalenera, Eloísa Torres, presenta ‘Geometrias de la Alhambra’

58 seg
Noticies

La delegada del Consell a Castelló visita Santa Magdalena

45 seg
Ver más noticias →