Inici » Notícies » L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’
Actualitat

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg

Santa Magdalena celebra esta setmana el Dia Internacional del Llibre i ho fa amb la presentació de la publicació, ‘Los Tesoros de Sierra Irta. La medicina de nuestro tiempo’ dels autors benicarlandos, Paco Arnau i Jesús Arnau. L’acte tindrà lloc dissabte que ve, 26 d’abril, a les 19h. a l’Auditori Municipal i l’entrada és completament lliure.

‘Los Tesoros de Sierra Irta. La medicina de nuestro tiempo’ és un passeig, emocional històric i naturalista, per una de les poques zones verges del litoral mediterrani, la Serra d’Irta. Una obra sense pretensions, que mostra la serra transitant les seues senderes, en la seua aspra realitat física, i el seu efecte curatiu sobre ànimes atribolades. De la seua mà es remarquen les impressionants mostres que la petjada humana ha deixat en el seu paisatge i la seua sorprenent biodiversitat.

L’Ajuntament de Santa Magdalena, al costat d’altres entitats de la comarca, ha col·laborat en la publicació d’un llibre en el qual figura el Castell de Polpís com un dels tresors a visitar dins de la Serra d’Irta.

Notícies relacionades

Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg
Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost d’1.208.800 € per al present exercici

1 min, 42 seg
Noticies

Santa Magdalena programa l’actuació de Jazz Hunters per a Setmana Santa

23 seg
Noticies

Arranquen les obres d’ampliació de la depuradora de Santa Magdalena

53 seg
Noticies

Santa Magdalena obri el termini d’inscripció per a l’Escola de Pasqua

33 seg
Sin categoría

Santa Magdalena acull l’exposició fotogràfica, Bolívia: les dones sàvies

50 seg
Veure més notícies →