Inici » Notícies » Santa Magdalena acull la jornada del GAL ‘La IA en el futur de les empreses rurals’
Actualitat

Santa Magdalena acull la jornada del GAL ‘La IA en el futur de les empreses rurals’

30 seg

L’Auditori de Santa Magdalena ha acollit aquesta vesprada la jornada, organitzada pel Grup d’Acció Local Maestrat-Plana Alta, ‘La IA en el futur de les empreses rurals’, que forma part del programa, Terra d’Oportunitats, de CaixaBank.

La masterclass ha estat impartida per Raúl Soriano, que al llarg de la sessió ha explicat els avantatges de la utilització de la Intel·ligència Artificial en les empreses rurals.

Finalitzada la sessió, la directora de l’àrea de negoci de Castelló de CaixaBank, Cielo Falcó, el responsable d´Agrobank, Aitor Condes, la gerent del GAL, Marta Urban i el vicepresident del GAL y alcalde de Santa Magdalena, Sergio Bou, han fet lliurament dels premis de ‘Emprenedoria Rural 2024’, impulsats per CaixaBank i Rural Talent a través del GAL Maestrat Plana-Alta.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena programa l’actuació de Jazz Hunters per a Setmana Santa

23 seg
Noticies

Arranquen les obres d’ampliació de la depuradora de Santa Magdalena

53 seg
Noticies

Santa Magdalena obri el termini d’inscripció per a l’Escola de Pasqua

33 seg
Sin categoría

Santa Magdalena acull l’exposició fotogràfica, Bolívia: les dones sàvies

50 seg
Noticies

Es torna a posar en marxa el Servei d’Educació Ambiental

51 seg
Noticies

Santa Magdalena i Alcalà mostren els encants dels seus castells per a celebrar el Dia de la Dona

25 seg
Veure més notícies →