Inici » Notícies » Santa Magdalena contracta a 5 persones desocupades per a la brigada EMERGE
Actualitat

Santa Magdalena contracta a 5 persones desocupades per a la brigada EMERGE

27 seg

L’Ajuntament de Santa Magdalena ha contractat, gràcies a una subvenció 50.000 € de la conselleria d´Economia, Sectors Productius, Comerç i Treball de la Generalitat Valenciana, a 5 persones desocupades, que el pròxim 17 d’octubre començaran a treballar en la brigada EMERGE per a la realització d’accions previstes en plans o procediments d’emergències en l’àmbit forestal.

D’aquesta manera, s’han contractat 4 peons forestals i 1 capatàs, que durant 6 mesos, faran tasques de neteja i desbrossament de barrancs, rambles, cunetes, … amb l’objectiu de previndre emergències forestals. Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, ha mantingut una reunió prèvia a l’inici dels treballs amb les persones contractades amb l’objectiu de delimitar el tipus de tasques, que exerciran.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena obri el termini d’inscripció per a l’Escola de Pasqua

33 seg
Sin categoría

Santa Magdalena acull l’exposició fotogràfica, Bolívia: les dones sàvies

50 seg
Noticies

Es torna a posar en marxa el Servei d’Educació Ambiental

51 seg
Noticies

Santa Magdalena i Alcalà mostren els encants dels seus castells per a celebrar el Dia de la Dona

25 seg
Noticies

Santa Magdalena commemora el Dia de la Dona amb la lectura d’un manifest

44 seg
Noticies

La Mancomunitat Castelló-Nord implanta el programa d’Itineraris sociolaborals finançat pel Programa Fons Social Europeu Plus (FSE+) Comunitat Valenciana 2021-2027

1 min
Veure més notícies →