Inici » Notícies » Santa Magdalena diu adeu a les seues Festes més participatives
Actualitat

Santa Magdalena diu adeu a les seues Festes més participatives

53 seg

Santa Magdalena acomiadava ahir les seues Festes Patronals, després de 10 dies d’intenses celebracions, marcades per la massiva participació en tots i cadascun dels actes programats. Un impressionant castell de focs artificials, disparat per Pirotècnia Tomàs de Benicarló va posar el colofó a les festes més esperades, després de dos anys d’aturada per la pandèmia de la Covid19.

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, ha fet un balanç molt positiu sobre el transcurs d’aquestes. “Tota la població teníem moltes ganes de festa i ho hem demostrat, ja que la participació ha sigut altíssima i de nou hem demostrat que som una població unida, que gaudeix de les seues festes als carrers, en les nostres places i ho fem amb una gran convivència”.

El primer edil magdalener ha felicitat els Festers i Festeres i les seues famílies per la seua implicació en els festejos, a la comissió de festes i als treballadors del consistori, així com als regidors per la gran feina de coordinació. Felicitació que fa extensible als cossos i forces de seguretat, que durant aquests dies han vetlat pel normal desenvolupament de les Festes Patronals.

Santa Magdalena diu adeu per tant a una de les festes més esperades i ja té les mires posades en les celebracions del pròxim any.

Notícies relacionades

Noticies

Prop de 200 persones participen en el XX Aniversari del ‘Grup de Danses Magdaleneres’

1 min, 15 seg
Sin categoría

Arranca la nova temporada del gimnàs municipal de Santa Magdalena

15 seg
Noticies

Oberta la inscripció al curs de pintura de Santa Magdalena

17 seg
Noticies

Silvia Elena Sánchez Quijano presenta en Santa Magdalena el llibre, ‘L’Art Que És Viure: Perquè viure és un art’

1 min
Noticies

El Grup de Danses Magdaleneres celebra el seu XX Aniversari

1 min, 9 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acollirà l’espectacle teatral, Espill

49 seg
Veure més notícies →