Inici » Notícies » Santa Magdalena organitza la xarrada “Per a presumir no cal patir”
Actualitat

Santa Magdalena organitza la xarrada “Per a presumir no cal patir”

35 seg

L’Auditori de Santa Magdalena acollirà dijous que ve, 7 d’abril, a les 18h, una xarrada sota el títol “Per a presumir no cal patir. Bellesa, salut i sexualització del cos de les dones”, que s’impartirà per part de l’equip de prevenció i sensibilització del Centre Dona Rural i d’Interior de Sant Mateu.

Es tracta d’un dels actes organitzats amb motiu del Dia de la Dona, que a més tancarà la programació d’aquesta edició. L’entrada és lliure i gratuïta.

Cal recordar que, el Centre Dona Rural de Sant Mateu forma part d’una xarxa de centres, que es va posar en marxa a l’abril de 2019 amb un doble objectiu: d’una banda donar atenció integral i especialitzada a les dones víctimes de maltractaments i visibilitzar la violència masclista en les zones rurals i d’interior i, per un altre, treballar la prevenció i la promoció en matèria d’igualtat.

Notícies relacionades

Noticies

Prop de 40 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola de Pasqua en Santa Magdalena

32 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg
Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost d’1.208.800 € per al present exercici

1 min, 42 seg
Noticies

Santa Magdalena programa l’actuació de Jazz Hunters per a Setmana Santa

23 seg
Noticies

Arranquen les obres d’ampliació de la depuradora de Santa Magdalena

53 seg
Noticies

Santa Magdalena obri el termini d’inscripció per a l’Escola de Pasqua

33 seg
Veure més notícies →