Inici » Notícies » Santa Magdalena present dins de l’oferta del patronat provincial de Turisme a FITUR
Actualitat

Santa Magdalena present dins de l’oferta del patronat provincial de Turisme a FITUR

1 min, 3 seg

Des d´avui i fins diumenge que ve, obri les seues portes a Madrid, FITUR, la Fira Internacional de Turisme i novament el Patronat Provincial de Turisme de Castelló està present per a convertir-se en l’escenari perfecte, per a mostrar els encants de les diferents localitats de la nostra província. D’aquesta manera, un any més, Santa Magdalena participa en aquest esdeveniment pel qual passen milers de visitants.

El Patronat Provincial, a través d’un expositor ha instal·lat les diferents guies turístiques, entre elles la de Santa Magdalena, en codi QR, de manera que els visitants se la poden descarregar directament en els seus dispositius mòbils. Es tracta d’una iniciativa que ja es va dur a terme en l’anterior edició de FITUR, a causa de la situació de pandèmia per Covid.Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, explica que: “el nostre municipi un any més està present en aquest gran aparador que és FITUR, per a mostrar els nostres encants, la riquesa paisatgística de la qual gaudim i tota la nostra essència natural, que cada vegada es valora més”.

En aquest sentit, l’alcalde de Santa Magdalena, explica que des del consistori “sempre estarem al costat dels diferents projectes turístics, que tinguen a Santa Magdalena com a eix de les seues accions”. De fet, recentment s’ha inaugurat un alberg rural, amb capacitat per a 18 persones i està a punt de finalitzar la construcció d’una casa rural en ple nucli urbà, la qual cosa sens dubte “repercutirà en una major projecció del nostre municipi”, apunta Bou.

Notícies relacionades

Sin categoría

La magdalenera, Eloísa Torres, presenta ‘Geometrias de l’Alhambra’ a l’Auditori Municipal

54 seg
Noticies

Santa Magdalena sectoritza la xarxa d’aigua potable per a previndre i donar solució a les avaries del servei

53 seg
Noticies

L’associació ‘Famílies pel valencià’ organitza una xarrada informativa en Santa Magdalena

26 seg
Noticies

La brigada EMERGE i la conselleria d’Emergències esbrossen la interfaz urbana

33 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la representació teatral “Les aparences enganyen”

19 seg
Noticies

La Generalitat destaca el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena com a Centre Educatiu Promotor d’Activitats Físiques i Esport

39 seg
Veure més notícies →