Inici » Notícies » Santa Magdalena realitza millores en la xarxa separativa d’aigües
Actualitat

Santa Magdalena realitza millores en la xarxa separativa d’aigües

20 seg

L’Ajuntament de Santa Magdalena segueix avant amb la millora de la xarxa separativa d’aigües, amb les mires posades en el compliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenible, que marca l’agenda 2030.

En este sentit, durant estes setmanes s’estan escometent una sèrie d’obres en la xarxa d’aigües amb l’objectiu de continuar separant les aigües pluvials, netes, de les fecals o negres, la qual cosa possibilitarà, segons l’alcalde de Santa Magdalena, Sergio Bou, “no haver de consumir energia per a depurar aigües netes”.

Notícies relacionades

Noticies

La Generalitat destaca el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena com a Centre Educatiu Promotor d’Activitats Físiques i Esport

39 seg
Noticies

La subdelegada del govern a Castelló visita Santa Magdalena

54 seg
Noticies

Santa Magdalena presenta la programació de Nadal

2 min, 9 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena recapta 556’13 € i una trompeta per a les Societats Musicals afectades per la DANA

26 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena celebra Santa Cecília amb un concert benèfic

37 seg
Noticies

L’Ajuntament de Santa Magdalena seguix avant amb la millora dels camins rurals destrossats per la DANA

20 seg
Veure més notícies →