Inici » Notícies » Santa Magdalena tanca les activitats de la Dona amb el taller, ‘Cuidant-nos’
Actualitat

Santa Magdalena tanca les activitats de la Dona amb el taller, ‘Cuidant-nos’

40 seg

L’Edifici Social de Santa Magdalena acollirà els pròxims dies,7, 8 i 9 d’abril, un taller per a adolescents, d’entre 14 i 20 anys, que serà impartit per Clara Abello, dins dels actes programats per l’Ajuntament de la localitat per a commemorar el Dia de la Dona.

Aquest taller, que es desenvoluparà entre les 11.30 i les 13h, pretén oferir eines a les dones per a previndre la violència de gènere, fomentar la reflexió sobre la situació de la dona, desmitificar l’amor romàntic i buscar estratègies per a construir relacions sanes.

El taller consta de quatre sessions, en les quals es busca la participació igualitària, activa i horitzontal, perquè totes les persones participants puguen aprendre les unes de les altres fomentant les reflexions amb les aportacions individuals de cadascuna, amb la finalitat de crear un clima favorable i de confiança.

És necessària la inscripció prèvia en les oficines de l’ajuntament de Santa Magdalena, pel fet que l’aforament està limitat a les restriccions sanitàries.

Notícies relacionades

Sin categoría

Santa Magdalena dedica la programació del mes de març a la dona

1 min, 3 seg
Noticies

Jornada de treball de la Guàrdia Civil de Castelló a Santa Magdalena

23 seg
Sin categoría

La magdalenera, Eloísa Torres, presenta ‘Geometrias de l’Alhambra’ a l’Auditori Municipal

54 seg
Noticies

Santa Magdalena sectoritza la xarxa d’aigua potable per a previndre i donar solució a les avaries del servei

53 seg
Noticies

L’associació ‘Famílies pel valencià’ organitza una xarrada informativa en Santa Magdalena

26 seg
Noticies

La brigada EMERGE i la conselleria d’Emergències esbrossen la interfaz urbana

33 seg
Veure més notícies →