Inici » Notícies » Sta. Magdalena participa en les taules de coordinació de joventut de la Xarxa Jove
Actualitat

Sta. Magdalena participa en les taules de coordinació de joventut de la Xarxa Jove

52 seg

La regidoria de joventut de l’Ajuntament de Sta. Magdalena, encapçalada per Eloi Roca, ha començat a treballar dins del programa Xarxa Jove, un programa que s’encarrega del desenvolupament de polítiques de joventut i de programes i campanyes dirigides a joves.

xarxajove

En aquest sentit i al costat d’altres ajuntaments, de la comarca,  que formen part de l’àrea 3 estan duent a terme una sèrie de taules de coordinació, amb l’objectiu d’impulsar polítiques de joventut locals, recolzar el treball dels ajuntaments i les entitats juvenils de la Comunitat Valenciana, i fomentar la creació de xarxes per al treball amb joves.

Una de les accions més immediates, que pretenen dur a terme, segons ha detallat el regidor de Joventut en l’Ajuntament de Sta. Magdalena, és “ajudar als centres i serveis comarcals de les diferents conselleries de la Generalitat en la coordinació i difusió de les seues activitats entre els i les joves, així com en el disseny i realització de programes específics o que puguen ser del seu interès”.

És per açò, que s’està treballant en la creació de l’agenda, Activa´t Jove, en la qual “volem recopilar totes les activitats, que es realitzen en les localitats de l’àrea 3, i que poden tenir interès per als més joves”, apunta Eloi Roca.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena programa l’actuació de Jazz Hunters per a Setmana Santa

23 seg
Noticies

Arranquen les obres d’ampliació de la depuradora de Santa Magdalena

53 seg
Noticies

Santa Magdalena obri el termini d’inscripció per a l’Escola de Pasqua

33 seg
Sin categoría

Santa Magdalena acull l’exposició fotogràfica, Bolívia: les dones sàvies

50 seg
Noticies

Es torna a posar en marxa el Servei d’Educació Ambiental

51 seg
Noticies

Santa Magdalena i Alcalà mostren els encants dels seus castells per a celebrar el Dia de la Dona

25 seg
Veure més notícies →