Sta. Magdalena valora positivament la seua presència en la streetmarquèting turística de València
L’alcalde de Sta. Magdalena, Sergio Bou, ha valorat “molt positivament”, la presència del municipi en la streetmàrqueting de València, organitzada pel patronat de Turisme de la Diputació de Castelló. “La repercussió ha sigut molt bona i milers de visitants s’han interessat per conèixer els atractius del nostre municipi, a través de la guia turística en la qual apareix tot el nostre patrimoni cultural i natural”, assenyala l’alcalde de Sta. Magdalena.
El carrer Xátiva i amb la plaça de bous de València com a fons, fou l’escenari per a la posada en escena d’aquesta iniciativa, que es realitza per sisè any consecutiu i que compta amb molt d´acolliment per part dels vianants valencians .
Sta. Magdalena ha participat en aquesta acció promocional al costat de nombroses poblacions de la província com: Alcalà de Xivert/Alcossebre, Benicàssim, Cabanes, La Vall d’Uixó, Montanejos, Onda, Orpesa, Sant Mateu, Sogorb i Vila-real, així com municipis agrupats sota la Mancomunitat dels Ports (Castell de Cabres, Cintorres, Forcall, La Mata, Olocau del Rei, La Pobla de Benifassà, Vallibona, Vilafranca i Villores), i de Terres del Maestrat (Canet lo Roig, Cervera del Maestrat, La Jana, La Salzadella, Rossell, Sant Mateu, Tírig, Traiguera, Vilar de Canes i Xert).