Inici » Noticias » El CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena tanca el curs amb el musical ‘L´Escola’
Actualidad

El CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena tanca el curs amb el musical ‘L´Escola’

39 seg

L’Auditori Municipal de Santa Magdalena ha acollit avui el Festival de Fi de Curs del CEIP Alberto Selma, tancant d’aquesta manera el període lectiu. El musical ‘L´Escola’ ha servit perquè tot l’alumnat, així com el professorat del centre hagen participat en un gran espectacle, que ha fet les delícies del públic assistent a l’esdeveniment.

Després de l’actuació de l’alumnat, han tingut lloc les graduacions, tant d’infantil com de primària. D’una banda, els xiquets que tanquen la seua etapa infantil han rebut les seues orles i birrets i per un altre, l’alumnat que finalitza els seus estudis de primària en el col·legi públic de Santa Magdalena, ha viscut una emotiva graduació, en la qual s’han projectat imatges del seu pas pel centre.

Es tanca d’aquesta manera el curs 2022/23, que ha estat marcat per la posada en funcionament del remodelat CEIP Alberto Selma, que ha permés millorar les condicions en les quals s’imparteix l’ensenyament en el centre.

Noticias relacionadas

Noticies

Santa Magdalena concluye la adecuación del Edificio Social

43 seg
Noticies

L’associació ‘Famílies pel valencià’ organitza una xarrada informativa en Santa Magdalena

26 seg
Noticias

La asociación ‘Famílies pel valencià’ organiza una charla informativa en Santa Magdalena

29 seg
Noticies

La brigada EMERGE i la conselleria d’Emergències esbrossen la interfaz urbana

33 seg
Noticias

La brigada EMERGE y la conselleria de Emergencias desbrozan la interfaz urbana

35 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la representació teatral “Les aparences enganyen”

19 seg
Ver más noticias →