Inici » Noticias » La Generalitat concedeix 36.280 € a Sta. Magdalena per a la instal·lació de l’ascensor de l’Edifici Social
Actualidad

La Generalitat concedeix 36.280 € a Sta. Magdalena per a la instal·lació de l’ascensor de l’Edifici Social

41 seg

El Diari Oficial de la Comunitat Valenciana publica avui la resolució del director general d’Administració Local de la Generalitat, a través de la qual concedeix a l’Ajuntament de Sta. Magdalena, una subvenció de 36.280,64€ per a la instal·lació d’un ascensor en l’Edifici Social, que està a punt de finalitzar les seues obres.

edificisocial1

Aquesta subvenció, és del 100% del cost de la instal·lació de l’ascensor i s’emmarca dins de les ajudes de la Generalitat, destinades a finançar actuacions a realitzar pels municipis i entitats locals referides a facilitar l’accessibilitat a les cases consistorials i edificis públics, a través de l’eliminació de barreres arquitectòniques.

Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena, ha destacat la importància de “adaptar els nostres edificis i fer-los accessibles, gràcies a subvencions com aquesta del 100%, que són tan importants per als nostres pobles i per a la nostra gent, sobretot perquè permeten a qualsevol persona, indistintament de la seua mobilitat, l’accés a les infraestructures de les quals disposem a la nostra localitat”.

Noticias relacionadas

Noticias

La brigada EMERGE y la conselleria de Emergencias desbrozan la interfaz urbana

35 seg
Noticias

El Auditorio de Santa Magdalena acoge la representación teatral “Les aparences enganyen”

21 seg
Noticias

La Generalitat destaca el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena como Centro Educativo Promotor de Actividades Físicas y Deporte

41 seg
Noticias

La subdelegada del gobierno en Castellón visita Santa Magdalena

57 seg
Noticias

Santa Magdalena presenta la programación de Navidad

2 min, 18 seg
Noticias

La Agrupación Musical Santa Magdalena recauda 556’13 € y una trompeta para las Sociedades Musicales afectadas por la DANA

26 seg
Ver más noticias →